Garantie
Kwaliteit staat bij ons voorop daarom bieden wij op alle binnenzonwering 1 jaar garantie.
De garantie omvat: 1 jaar garantie op materiaal en/of constructiefouten.
Tevens bieden wij 5 jaar garantie op onze motoren.
Op onze bedieningscompenenten zoals schakelaars en handzenders bieden wij 6 maanden garantie.
Uitgezonderd op de garantie zijn:
- Meetfouten;
- Foute kleurkeuze door de klant;
- Op bedieningsmechanisme zoals ketting zit geen garantie.
- Het af- en/of bijstellen van het product (met elektrische bediening). Hiervoor kunt u vrijblijvend een offerte bij ons opvragen.
De garantie vervalt voor gebreken die het gevolg zijn van:
- Normale slijtage.
- Onoordeelkundig gebruik.
- Niet of onjuist uitgevoerd onderhoud.
- Wijzigingen uitgevoerd door opdrachtgever of derden.
- Bij zelfmontage vervalt de garantie op montage- en aansluitfouten.
- Indien de klacht of storing te wijten is aan invloed van buitenaf en welke niet terug te leiden is naar kwaliteit van het product. Hieronder verstaan wij, schade ontstaan door b.v. storm, zuigwind, hagel, braak, inbraak, vandalisme etc.
Plaats uw binnenzonwering op voldoende afstand van uw glas. Doet u dit niet dan heeft u kans op glasbreuk.
Garantie bij zelfmontage
Heeft u de binnenzonwering zelf gemonteerd dan heeft u bij ons gewoon garantie. Wij kunnen u nieuwe onderdelen toezenden zodat u de onderdelen zelf kunt vervangen, het defecte onderdeel hebben we dan retour nodig voor het afhandelen van de garantie. Is het voor u niet mogelijk om het defect zelf te vervangen? Wij kunnen het product ophalen en het defect laten repareren bij onze fabrikant. Na reparatie bezorgen wij het product bij u retour.
Heeft u de producten bij ons afgehaald dan brengen wij kosten voor het ophalen en retour bezorgen in rekening. Wanneer wij de producten bij u bezorgd hebben dan komen wij deze kosteloos ophalen en retour bezorgen. Het is ook mogelijk dat één van onze montagebedrijven het defect bij u op locatie komt repareren, echter zullen deze hier wel kosten voor in rekening brengen.
Garantie bij montage
Is de binnenzonwering door één van onze montagebedrijven gemonteerd dan wordt de garantie mits mogelijk op locatie gerepareerd. Het eerste jaar zit binnen de garantie, zo ook het arbeidsloon en de voorrijkosten, na het eerste jaar worden de arbeidskosten en voorrijkosten in rekening gebracht. Eventuele kosten voor steiger, hoog-schaarwerker of andere speciale klimwerktuig worden altijd in rekening gebracht ook tijdens de garantieperiode.
Garantie bij foutieve afmetingen
Heeft u zelf binnenzonwering van het merk 'Villa Passione' opgemeten, maar past deze helaas niet op zijn plek? Dan kunt u tegen gereduceerd tarief een nieuw product bestellen met de juiste maat.
Heeft u zelf het product gemonteerd?
- Stel een nieuw product samen met de juiste afmetingen.
- Selecteer hierbij exacte dezelfde eigenschappen en dezelfde services.
- Vermeldt bij de opmerkingen van uw bestelling:
- Het bestelnummer van het product met de verkeerde maat.
- De afmetingen van het product met de verkeerde maat.
- Meldt uw foutieve product bij ons aan via e-mail.
- Na instructies van onze medewerker stuurt of brengt u het product aan ons retour, volgens onderstaande voorwaarden.
Opmerking: Indien u gekozen heeft voor bezorgen zullen wij de producten omruilen.
- Bij ontvangst en na positieve controle zullen wij 25% van de prijs van het verkeerde product, in mindering brengen op de factuur van het nieuwe bestelde product.
Heeft u gekozen voor montage door één van onze monteurs?
- Het product met de verkeerde afmetingen wordt op het moment van monteren mee teruggenomen of hiervoor wordt met u een afspraak gemaakt.
- De monteur zal het product omruilen door een nieuw product met de juiste afmetingen.
- Bij ontvangst van het product met de foutieve afmetingen en na positieve controle zullen wij 25% van de prijs van het verkeerde product, in mindering brengen op de factuur van het nieuwe bestelde product.
Voorwaarden voor reductie van de kosten
- Een reductie van de kosten geldt alléén voor binnenzonwering van het merk 'Villa Passione'.
- Meldt uw foutieve product bij ons aan via e-mail en stuur of breng deze pas retour na instructies van onze medewerker.
- Het product dient compleet geretourneerd te worden inclusief alle toebehoren;
- Het product is onbeschadigd, ongebruikt en in nieuwstaat;
- De bestelling van het nieuwe product bevat dezelfde configuratie en services als de originele bestelling.
- Bij retourneren van het product is een duidelijke referentie aangegeven in de vorm van het oude bestelnummer inclusief de foutieve afmetingen;
- Bij omruilen door onze bezorgservice dient het product gedemonteerd te zijn en is tevens voorzien van verpakkingsmateriaal ter bescherming tijdens transport.
- De 25% korting geldt op het factuur van het nieuwe bestelde product en wordt berekent o.b.v. de prijs van het verkeerde product.
LET OP: De reductie van 25% is alleen geldig na het aanmelden via de email aan onze klantenservice tevens dient u bij uw nieuwe bestelling te vermelden dat u gebruik wenst te maken van de reductie in combinatie met het oude bestelnummer.
Indien de reductie niet is aangemeld en/of het is niet vermeld bij de nieuwe bestelling dan heeft u geen recht op de reductie van de kosten!!!
Aandachtspunten
- Bij handmatig bedienbare binnenzonwering, het product zo recht mogelijk optrekken. Dit voorkomt slijtage en eventuele defecten.
- Wilt u een jaloezie schoonmaken? Zorg er dan voor dat de lamellen zo recht mogelijk open staan. Zo kunt u gemakkelijker tussen de lamellen schoonmaken en voorkomt u eventuele slijtage en beschadigingen.
Onderhoud / Schoonmaken
- Frame en product regelmatig schoonmaken d.m.v. een licht vochtige doek, (geen agressieve middelen of schuurmiddelen)
- Voor een extra beschermlaag is het aan te bevelen het frame 1x per jaar in de wax te zetten.
- LET OP!! Bij het schoonmaken van elektrisch bedienbare binnenzonwering altijd de stroom uitschakelen en buiten het bereik van de motor en elektrisch aansluitingen blijven.
Contact opnemen
Neem bij twijfel en/of vragen gerust contact met ons op.